به ریاست استاندار یزد برگزار شد؛سومین جلسه ستاد بزرگداشت سالگرد ارتحال حضرت امام و قیام 15 خرداد

سومین جلسه ستاد بزرگداشت سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره)و قیام 15 خرداد سال 42 به ریاست استاندار یزد برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، "محمد رضا فلاح زاده" چهارشنبه شب در این جلسه گفت: شاگردان  امام و شخصیتهای حوزوی بیشتر از عموم مردم و پیران بیشترو بهتر از جوانان ، شخصیت امام (ره) را می شناسند بنابر این بر همه  ما فرض و واجب است که شخصیت امام(ره) را معرفی کنیم.

وی  با اشاره به اینکه دشمنان ، همواره عمود خیمه نظام را نشانه رفته اند، بر ضرورت تبیین منطقی، عقلی و علمی جایگاه والای ولایت فقیه  و بهره گیری از شخصیتهای تأثیرگزار در این راستا تاکید کرد.

استاندار یزد همچنین اظهار داشت: متاسفانه، بعد علمی ، اخلاقی و عرفانی امام(ره) ناشناخته مانده است که باید به جامعه معرفی شود.

فلاح زاده در ادامه به بعد سیاسی و مدیریتی شخصیت  امام راحل(ره) اشاره  و تصریح کرد: امام(ره) با اقتدار ، ارکان سلسله کفر را متلاشی کرد، قیامهایی که اکنون در بلاد اسلامی شاهد آن هستیم اثر این اقدام امام است.

وی خاطر نشان ساخت: تجلیل از امام، بزرگداشت اهل بیت(ع) و معرفی امام، ترویج اسلام ناب محمدی(ص) است.

عالی ترین مقام اجرائی استان، توجه به روح معنویت  در برگزاری مراسم های مردمی مرتبط با  چهاردهم و پانزدهم خرداد را خواستار  و نقش روحانیون، دانشگاه ها و آموزش و پرورش در شناساندن ابعاد مختلف شخصیت امام خمینی را یادآور شد.

 در ابتدای این نشست، معاون سیاسی و امنیتی استاندار یزد، گزارشی از وضعیت مصوبات جلسات پیشین ستاد بزرگداشت سالگرد ارتحال امام ارائه کرد.

  مسئولان کمیته های ستاد بزرگداشت ارتحال امام نیز گزارشی از فعالیتها و برنامه های خود ارائه کردند، پیرامون مسائل مطرح شده بحث و تبادل نظر صورت گرفت و تصمیمات لازم اتخاذ شد. 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا